Gyakori kérdések

Városligeti Sportcentrum

Aktiválták a Liget+Sport tagságom, miért nem látom, hogy érvényesülnének a kedvezmények? 

A kedvezmények érvénybe lépéséhez az aktiválás után jelentkezzen ki Liget+ fiókjából, majd jelentkezzen be újra. Amennyiben a problémát ez sem oldja meg, kérjük, vegye fel munkatársainkkal a kapcsolatot a support@ligetbudapest.hu e-mail-címen.

Sportpályát foglaltam, miért nem kaptam belépésre jogosító QR-kódot?

Liget+ és Liget+Sport tagok foglalásaikhoz a profiljukban található személyes QR-kód használatával vehetik igénybe a megvásárolt szolgáltatásokat. Mindazonáltal a foglaláshoz is tartozik egy külön QR-kód, ami a csapattársakkal való megosztásra szolgál. Amennyiben utóbbit ön nem kapta meg e-mailben és Liget+ profiljában sem találja, kérjük, vegye fel munkatársainkkal a kapcsolatot a support@ligetbudapest.hu e-mail-címen.

Téliesítik a sportpályákat a hidegebb hónapokra?

A sportpályák lefedve a téli hónapok alatt nem lesznek, de természetesen ezen időszakban is használatkészen, takarítva tartjuk őket pl. hóesés esetén is.

Le tudom mondani a sportpálya foglalásom, ha mégsem tudok elmenni a lefoglalt időpontban? Visszatérítik a foglalásom ebben az esetben?

A Városliget Zrt. mindent megtesz, hogy a sportpályák minden esetben használhatóak legyenek, így csak indokolt esetben áll módunkban visszatéríteni a foglalás díját. Ezen eseteket az ÁSZF részletezi. Minden írásbeli panasz, illetve lemondási kérelem 30 napon belül kivizsgálásra kerül, és amennyiben a kérelem jogos, a foglalás díját az elbírálástól számított 5 munkanapon belül banki átutalással visszatérítjük. Visszatérítéssel és egyéb sportpálya foglalással kapcsolatos kérdések esetén kérjük, vegye fel munkatársainkkal a kapcsolatot a support@ligetbudapest.hu e-mail-címen.

Személyi igazolvány helyett más okmánnyal is aktiválhatom Liget+Sport tagságomat?

Igen, elfogadjuk az érvényes útlevél, illetve vezetői engedély mindkét oldalának scannelt vagy befotózott másolatát is. Ezen dokumentumok is a Liget+ fiók Dokumentumok menüpontjában tölhetőek fel a Személyazonosító igazolvány kategóriát választva, .jpg, .png vagy .pdf formátumban. Pedagógus tagság kiváltása esetén ez az opció nem érvényes, abban az esetben csak pedagógus igazolvány, illetve igazolás scannelt vagy befotózott másolatát fogadjuk el.

Miért nem aktiválódik Liget+Sport/Liget+ pedagógus tagságom?

Amennyiben a Liget+Sport/Liget+ pedagógus tagság regisztrációt követő 3 munkanap során nem aktiválódik a tagsága, annak többek között a következő okai lehetnek: nincs feltöltve érvényes személyi igazolvány/pedagógus igazolvány másolata, a feltöltött igazolvány érvénytelen vagy a regisztrációs díj bankkártyás fizetése nem ment sikeresen végbe. Amennyiben ezen opciók nem lehetnek okai az aktiválás hiányának, kérjük, vegye fel munkatársainkkal a kapcsolatot a support@ligetbudapest.hu e-mail-címen.

Befizettem a 2000 Ft-ot, miért nem aktiválódik a Liget+Sport tagságom?

A Liget+Sport tagsági regisztráció csak abban az esetben tekinthető teljesnek, ha a regisztrációs díj befizetése mellett a Liget+ fiók Dokumentumok menüpontjában feltöltésre kerül egy érvényes személyazonosító igazolvány (személyi igazolvány, útlevél vagy vezetői engedély) mindkét oldalának scannelt vagy befotózott másolata is. Amennyiben ez is megtörtént, de az ezt követő 3 munkanap során sem aktiválódik a tagsága, kérjük, vegye fel munkatársainkkal a kapcsolatot a support@ligetbudapest.hu e-mail-címen.

Véletlenül rossz Liget+Sport tagságot váltottam ki, mit tegyek?

Liget+Sport tagsággal kapcsolatos problémák esetén kérjük, vegye fel munkatársainkkal a kapcsolatot a support@ligetbudapest.hu e-mail-címen.

 

Millennium Háza

Kell-e regisztrálnom az online jegyvásárláshoz?

Regisztráció nélkül is lehetséges jegyet vásárolni, regisztrált látogatóink számára azonban kedvezményeket biztosítunk, valamint időről időre személyre szabott, egyedi ajánlatokat készítünk.

Mi a különbség a vezetett és a nem vezetett látogatás között?

A vezetett látogatás alatt a Millennium Háza időszaki kiállításán, azok digitális és interaktív elemein kollégánk vezeti végig a látogatókat. A nem vezetett látogatás során a látogatók táblagép segítségével mélyedhetnek el a kiállítás tartalmában.

Mit csináljak, ha mégsem tudok eljönni abban az időpontban, amelyre megváltottam a jegyemet, esetleg lekéstem azt?

Időpontra szóló jegyeket nem áll módunkban visszaváltani, kivéve az ÁSZF-ben foglalt feltételek teljesülése esetén. Bővebb információért kérjük, vegye fel kapcsolatot kollégánkkal az info@millenniumhaza.hu email címen.

Iskolás csoportok számára hogyan vehetek jegyeket?

Az iskolai csoportok számára az iskola@millenniumhaza.hu email címen is lehetséges jegyet foglalni egy adott idősávra. Az így lefoglalt jegyek a helyszínen bankkártyával vagy készpénzzel is kifizethetők. Az iskolai csoportot kísérő pedagógusoknak a helyszínen be kell mutatniuk érvényes pedagógusigazolványaikat.

Igényelhetek áfás számlát?

Áfá-s számla igénylésére az online felületen és a helyszínen is van lehetőség. Kérjük, hogy helyszíni vásárlás esetén áfá-s számla igényét minden esetben előre jelezze!

Mivel fizethetek?

Online vásárlás esetén kizárólag internetes bankkártyás fizetés lehetséges. A helyszínen készpénzzel (csak HUF – magyar forint) és bankkártyával is lehetséges a jegyár kiegyenlítése.

Szükséges-e kinyomtatni az online vásárolt jegyet?

Nem szükséges kinyomtatni, azt bármilyen erre alkalmas digitális eszközön bemutathatja a helyszínen

Mikor érdemes érkezni a kiállításra?

Javasoljuk, hogy legalább tíz perccel az Ön által választott időpont előtt érkezzen meg a Millennium Házába.

A helyszínen is tudok jegyet vásárolni?

Igen, a helyszíni jegypénztárban készpénzes (csak HUF) jegyvásárlásra van lehetőség, a következő idősávok szabad helyeinek függvényében. Ezért javasoljuk, hogy jegyét vásárolja meg előre, online.

Mozgásában korlátozott személyek számára is hozzáférhető a kiállítás?

Igen, a Millennium Háza mozgássérültek részere teljes mértékben akadálymentesített.

Milyen kedvezmény biztosított a fogyatékkal élő személyek és kísérőik számára?

Fogyatékkal élő látogatók +1 fő kísérővel díjtalan belépésre jogosultak a következők szerint: Siketek és Nagyothallók Országos Szövetségének érvényes arcképes igazolványával rendelkezők,  Magyar Cochleáris Implantáltak Egyesületének (MACIE) érvényes tagsági kártyájával rendelkezők fényképes személyazonosító okmánnyal együtt,  Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetségének érvényes arcképes igazolványával rendelkezők,  Mozgáskorlátozottak Egyesületeinek Országos Szövetségének érvényes arcképes igazolványával rendelkezők,  Autisták Országos Szövetségének (AOSZ) tasági kártyájával rendelkezők fényképes személyazonosító okmánnyal együtt,  Magyar Államkincstár (MÁK) által fogyatékossági támogatásban való részesülésről kibocsátott hatósági igazolvánnyal rendelkezők (a személyazonosság egyidejű igazolása mellett),  ÉFOÉSZ tagsági kártyával rendelkező fogyatékkal élő tagok, személyazonosság egyidejű igazolása mellett (pártoló tagokra nem vonatkozó kedvezmény)  valamint más olyan dokumentummal (pl. MÁK számára kért, vagy egyéb célú orvosi igazolással) rendelkezők, melyben a fogyatékosság ténye egyértelműen szerepel, (a személyazonosság egyidejű igazolása mellett). 

 

WIFI

Hogyan tudok csatlakozni a Városliget wi-fi hálózatához?

A megújuló Városliget területén korlátlan, ingyenes wi-fi hozzáférést biztosítunk a Liget+ program tagjainak más hasznos szolgáltatások és kedvezmények mellett. Az ingyenes Liget+ programhoz ön is gyorsan és könnyedén csatlakozhat honlapunkon.